Юридичнапрактика...
Бухгалтерський аутсорсинг...
СІМЕЙНИЙ ОФІС

Часто клієнтам, які володіють великим бізнесом, складно стежити за всіма дрібними організаційними питаннями, або це забирає надто багато часу, або просто немає можливості цим займатися або недостатньо необхідних знань в тій чи іншій області. Щоб зробити життя своїх клієнтів комфортнішим, ми пропонуємо скористатися послугами команди наших фахівців, в обов'язки яких входить вирішення цілого ряду завдань, і які можуть запропонувати широкий спектр різних сервісів для бізнесу клієнта і його сім'ї.

Наші фахівці - компетентні та надійні професіонали, які мають багатий і тривалий досвід, багато хто вже більше 25 років, як з точки зору різноманітності клієнтських ситуацій і рішень, так і в роботі з різними провайдерами і фінансовими установами.

Наш офіс, виступаючи в якості єдиного контактного центру, маючи необхідний досвід і мережу надійних зовнішніх експертів, зможе оптимізувати і координувати фінансові та юридичні справи в усьому світі.

Послуга «сімейний офіс» - найкраща альтернатива для тих, хто шукає високо персоніфікований комплексний сервіс. Ми аналізуємо особливості та потреби клієнта і підбираємо комплекс необхідних послуг:

Консультації та адміністрування взаємовідносин з фінансовими установами:

  • Супровід відкриття рахунків в банках і платіжних системах
  • Консультації щодо відкриття і управління рахунками
  • Комунікація з банком після відкриття рахунку

Планування майна та статків
  • Структурування активів і інвестицій в цілях податкового планування
  • Консультації щодо права власності, управління активами і їх розподілу
  • Супровід при плануванні та структуруванні майна
  • Супровід при складанні заповіту/"останньої волі", організація виконання заповітів

Оподаткування
  • Консультування з питань місцевого та міжнародного оподаткування
  • Підготовка податкових декларацій та звітності як фізичних, так і юридичних осіб
  • Підготовка та подача звітів про контрольовані іноземні компанії
  • Ведення бухгалтерського обліку українських компаній
  • Оплата рахунків і податків, виконання вимог податкового законодавства
  • Підготовка фінансової звітності нерезидентних компаній
  • Планування уникнення подвійного оподаткування для компаній
  • Представлення інтересів клієнта у державних органах
  • Фіскальна міграція компанії
  • Супровід отримання статусу податкового резидента

Корпоративні сервіси
  • Консультації з питань реєстрації компанії і управління в різних юрисдикціях
  • Довірче управління корпоративними правами
  • Вибір відповідних юрисдикцій для різних корпоративних структур
  • Реєстрація, адміністрування та координація різних корпоративних структур
  • Координація контактів з різними місцевими та іноземними органами влади
  • Надання зареєстрованих офісних приміщень і забезпечення вимог substаnce
  • Послуги адміністративного менеджменту

Послуги, пов'язані з нерухомістю
  • Консультації щодо нерухомості
  • Пошук нерухомості на замовлення
  • Супровід угод з нерухомістю
  • Управління нерухомістю, в тому числі тією, що належить нерезидентам
  • Залежно від потреб клієнта за запитом можуть надаватися і інші послуги.

Витрати

Послуга «сімейний офіс» оплачується виходячи з обсягу необхідних послуг. Підсумкова вартість визначається виходячи з передбачуваного часу, який буде витрачено на надання всіх необхідних послуг, пов'язаних з вашими сімейними активами та потребами.

Клієнт щомісяця отримує звіт про надані послуги, який формується щодня усіма співробітниками, задіяними в обслуговуванні клієнта.

Також звертаємо увагу на те, що до вартості послуг наших фахівців додається оплата за послуги зовнішніх експертів.



Замовити консультацію фахівців
Dmitrieva & Partners