Юридичнапрактика...
Юридичний сервіс...
Бухгалтерський аутсорсинг...
Сертифікат податкового резидента


СЕРТИФІКАТ ПОДАТКОВОГО РЕЗИДЕНТА UK

Сертифікат податкового резидента (Tax Residency Certificate) - це документ, що засвідчує резидентство компанії (особи) в тій чи іншій державі і право застосування до неї положень договорів про уникнення подвійного оподаткування. Тобто, якщо компанія є резидентом не тої держави, в якій вона зареєстрована, правила деяких країн вимагають, щоб це підтверджувалося Tax Residency Certificate, виданим уповноваженим органом тієї країни, про резидентство в якій заявляється. Цей сертифікат за необхідності може підтвердити, що компанія є платником податків в іншій юрисдикції. Сертифікат видається державним податковим органом, і для його отримання необхідне дотримання ряду умов.

У Великобританії податкова резиденція компанії визначається відповідно до двох принципів: місцем реєстрації компанії і місцем, де знаходиться центр управління і контроль компанії.

Відповідно до існуючої судової практики місце знаходження центру управління і контролю компанії визначається фактичними, а не формальними обставинами. Тому місцем управління компанії вважатиметься та країна, де на найвищому рівні приймаються рішення про діяльність компанії в незалежності від того, де знаходиться резиденція директора або головний офіс компанії.

У разі, якщо англійська компанія фактично веде свою діяльність за межами Англії, центр управління та контролю компанії, швидше за все, теж буде знаходитися за межами Англії. В такому випадку англійська компанія буде вважатися податковим резидентом Англії відповідно до принципу реєстрації, а також податковим резидентом тієї країни, де знаходиться центр управління компанії (реально ведеться діяльність).

У компанії виникає дуальна податкова резиденція і проблема подвійного оподаткування. У такому випадку місце податкової резиденції компанії визначається договорами про уникнення подвійного оподаткування. Відповідно до договорів, укладених Великобританією, в разі, якщо компанія зареєстрована в одній країні, але центр її управління знаходиться в іншій країні, домінує принцип центру управління та контролю, і компанія вважається податковим резидентом тільки тієї країни, де знаходиться її центр управління та контролю.

Тому, якщо центр управління та контролю англійської компанії знаходиться в країні, яка уклала з Великобританією договір про уникнення подвійного оподаткування, місцем податкової резиденції даної англійської компанії є виключно дана країна, а не Великобританія, і тому вона не зможе отримати сертифікат податкового резидента.

 

Для отримання Tax Residency Certificate в Великобританії необхідне дотримання ряду умов:

1. Компанія повинна мати UK директора.
2. Необхідно мати інформацію про реального власника компанії.
3. Необхідно мати інформацію про причини, через які компанія хоче отримати Tax Residency Certificate.
4. Компанія повинна мати корпоративну історію.
5. Компанія, яка має намір отримати Tax Residencу Certificate, не повинна бути агентською компанією.
6. Компанія не повинна мати збитків і повинна оплачувати розумні податки.
7. Компанії, які претендують на отримання Tax Residency Certificate, як правило, не повинні бути торговими компаніями.
8. Компанія повинна бути реальним власником доходів (холдингова компанія).
9. Якщо країна, в якій знаходиться власник, і країна, в якій здійснюється діяльність, збігаються - це не є перешкодою. Бенефіціар може бути з України.
10. Tax Residency Certificates можливо отримати на LLP, якщо тільки всі партнери - UK компанії.




Замовити консультацію фахівців
Dmitrieva & Partners